Shop Mobile More Submit  Join Login
Double Finger Defence! by AmyJusta Double Finger Defence! by AmyJusta
Another fanart of amazing and soooo stroooong Markiplier and his little friend Tiny Box Tim (he's so adorable!). 
This time on the art the best self defense ever, no one can stand the one and only Double Finger Defence!
Every butt-stabber will be gone, he'll destroy them! XD
If you don't subscribe channel of that guy, shame on you. XD
You can always change that, go on!!!
Watch and enjoy www.youtube.com/channel/UC7_Yx…

Thank you very much Mark for your great workYou did a fantastic job!

I hope you like this little fanart ;]
PS. Artblock is finally gone so I'll add some more artwork soon ^^
Boooyaaaahh!

Media:
-Size: A4, 
-Penciles: Mechanical pencil HB, 
-Crayones: Farber-Castel, Crayola and Lyra Osiris.
-Others: 0,4mm black Fineliner 

Kolejna praca z zarąbistym i "soooo stroooong" Markiplier'em oraz jego malutkim przyjacielem Tiny Box Tim'em (on tej taki uroczy <3)
Tym razem przedstawiam go w jego najlepszej świecie "samoobronie" XD Nikt nie oprze się tej jednej jedynej taktyce "Double Finger Defence"!
Każdy butt-stabber (albo Creep z Wypizdowa) zniknie z powierzchni ziemi (jak wszechświat XD). On ich zniszczy!
Jeżeli nie subskrybujecie jeszcze kanału tego pana, wstydźcie się xD
Zawsze możecie to zmienić wiec na co jeszcze czekacie?  Dalej! Oglądajcie go i endżojujta epickością XD

Mam nadzieję, ze pracka Wam się spodoba ;]
PS. Mój artblock wreszcie odpuścił więc niebawem dodam więcej prac ^^
Boooyaaaahh!
Add a Comment:
 
:iconfivelmousekewitz:
fivelmousekewitz Featured By Owner May 12, 2015
Mark's masterfully marvelous middle fingers
Reply
:iconwilczusiek:
Wilczusiek Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
hah super :D
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
:iconaawplz:
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner Apr 23, 2014  Hobbyist General Artist
Awwww.......Tiny Box Tim!!!!!! :iconawwwplz:
Jak ja go uwielbiam i kochanego Markiego! :love:
Nie wyobrażam już sobie życia bez tych dwóch postrzeleńców - oni są epiccy! :la:
Kto sądzi inaczej ........śmierdzi! xDDD
Tutututu trolololo :icontrollfaceplz:
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 23, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Taaaaak! Epickie zestawienie epickości! XD
Nie da się ich nie kochać, kto się nie zgadza zapewne mieszka w Wypizdowie i musowo lubuje się w osranych kocurkach!
Oj tak, zmienili moje życie, wzbogacili je o masę optymizmu i światełka ciepłego bzika ;) Wszyscy co na niego psioczą pewnie są w chuj nudni, siedzą w kącie, robią zdjęcie z tatą albo insze rewelacyjne rzeczy które można robić by zostać zgorzkniałym dupotrujkiem i fanen "sriłdipaja" XD
XDDDDDD
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner May 13, 2014  Hobbyist General Artist
Muahaha, to zawsze działa! :la:
Tak! Pracuje w Fabryce Kolczyka i w ogóle jest "fekete keres" xDDDD
Zawsze będzie mi się go przyjemnie oglądało xDD Okazuje się, że są inni, podobni do nas i to jest epickie! :la:
A weź......oni śmierdzą ujowym loszkiem i są ujowymi małpkami.....;///
Precz ze "sriłdipajem"! Do Wypizdowa z nim! xDDDD
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner May 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
A jakże xD
Jak każdy creep :)
Pewnie, fajnie jest czuć, że ktoś jest równie szalony, czuje się wtedy rozumiana xD
Bywa, ale nie będę z tego tytułu rozpaczać, niech gniją w znanej nam dobrze piwniczce xD
Taak!
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner May 16, 2014  Hobbyist General Artist
Nie da się ukryć xD
Ja też, czuję się wręcz usprawiedliwiona xDDD
Tak! Razem z Panem Ośmiorniczką i tym Pudzianem po reformie gospodarczej! xDDD
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner May 16, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I konkret, to świat jest zły, a my mamy certyfikat szaleństwa nadany przez samego Vaas'a www.youtube.com/watch?v=H9Wizu…, bo większego krejzola nie ma xD
Ooooo zapomniałam o Pudzianie i Odźwiernym  XDDDD
Reply
:iconsarumanka:
sarumanka Featured By Owner May 17, 2014  Hobbyist General Artist
A jakże! xDDDD
Taaaaak! Oni byli przerażający! I disturbing! xDD
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner May 24, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ahahahah jak cała rodzinka, dzisiaj się spotkają na święcie creepa i będą robic zdjęcia z Tatą XDDDDDDD
Reply
(1 Reply)
:iconzimnaya:
Zimnaya Featured By Owner Apr 22, 2014
Co to za n00b? :D
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Mogłabym go nazwać wieloma przydomkami i innymi mniej lub bardziej pozytywnymi epitetami ale na pewno nie użyłabym sformułowania "n00b"
Reply
:iconzimnaya:
Zimnaya Featured By Owner Apr 22, 2014
Oj tam oj tam, nie spinaj się :P
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Nie spinam się, tylko nie lubię jak ktoś najpierw mówi potem myśli. Z całym szacunkiem ale nie znajduję uciechy w obrażaniu ludzi których nie znam, przykro mi ;p
Reply
:iconzimnaya:
Zimnaya Featured By Owner Apr 22, 2014
*shrugs* bywa :)
Co u Ciebie, tak zmieniając temat, bo nie chcę się kłócić z powodu powodu tego typa. 
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Wiesz na prawdę cenię ludzi co wypowiadają się na jakiś temat mając o nim nawet blade pojecie, więc proszę, naucz się konstruktywnej krytyki z konkretną opinią a nie rzucaj pierwszego lepszego głupiego hasła jakie przyjdzie Ci do głowy, to nikt się nie będzie chciał o "kłócić" o żadnego "typa" ani na jakikolwiek inny temat C:


Cóż, nie narzekam na głębie szczęścia i beztroskiego życia, mam problemy w rodzinie, ale to prywatne sprawy o których nie chcę rozmawiać, z resztą nie chcę robic z siebie ofiary bo to dalej dla mnie jest drażliwy i ciężki temat. Poza tym to normalnie, żyje oddycham, chodzę po ziemi, pracuje, wybieram się na Linkin Park do Wrocławia i chyba tyle z rewolucyjnych rewelacji w moim życiu ;]
Lepiej Ty opowiedz jak się masz, bo tak milczysz ostatnio.
Reply
:iconzimnaya:
Zimnaya Featured By Owner Apr 22, 2014
Oj tam, oj tam - olewka ;D

Nie wnikam więc. 
Poza tym to wiodę szczęśliwe życie w miarę, jedyne czego mi brak to praca, o którą oczywiście ciężko na lubelszczyźnie jak nigdzie indziej. Planuję z Shin wypad do Rumunii w wakacje, ale to jak kasa dopisze, może coś uda się zaoszczędzić. Milczę, kochana, bo od komiszy boli mnie głowa, mam nawał obrazków do skomentowania, nie nadążam z nimi, ale jakos się staram...:P ufff..... No i poza tym, że na święta obżarłam się ciastkami....nic nowego ;D
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Taa potem się dziwisz, że ludzie mają Ci coś za złe i wielkie zdziwko, że się odwracają dupami xp Yh uparciuchu.
 
Fajnie by było, jakby wypad wypalił, z tego co wiem to taka wycieczka nie jest jakaś droga (chyba nawet taniej jechać nad nasze morze xp), bo jednak co wyjazd to wyjazd, kupa wspomnień a i też człowiek nie gnuśnieje sam w czterech kątach. Z pracą wszędzie jest ciężko, bo kto tylko ją znajdzie trzyma się jej kurczowo, ale nie warto się zniechęcać, choćby nawet imać się jakiś prac tymczasowych, zawsze jakiś pieniądz. Co do komiszy to hmm, czemu tyle sobie narzuciłaś skoro wiesz, że nie wyrabiasz? Nic przyjemnego dla artysty "tworzyć na siłę"i jeszcze nie to na co się ma ochotę, wiem coś o tym, dlatego może jak ogarniesz tą partię daj sobie spokój albo przynajmniej nie w takiej ilości bo widzę, że Cię to męczy, a przecież nie chcesz wpaść w jeszcze bardziej olewczy stan i tworzyć na tak zwaną "odpierdulkę" prawda? ;]
Jeżeli chodzi o święta to u mnie wyglądały tak samo, tyle że wpieprzałam placki :iconjensenacklesplz:
Reply
(1 Reply)
:iconshadowian1:
Shadowian1 Featured By Owner Apr 21, 2014  Hobbyist General Artist
:iconmarkiplierplz: :iconsaysplz: Oh, EFFFF YOUUUU!
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
"No thank you! I don't want any" XD
Reply
:iconian-exe:
Ian-exe Featured By Owner Apr 21, 2014   Digital Artist
so cool
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Thank you ^^
Reply
:iconchibifiedrainbow:
ChibifiedRainbow Featured By Owner Apr 21, 2014  Hobbyist General Artist
Markiplier's Defense Went Up!
Reply
:iconamyjusta:
AmyJusta Featured By Owner Apr 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
And never lose it ^^
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 890 × 778




Details

Submitted on
April 21, 2014
Image Size
98.8 KB
Resolution
890×778
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
637
Favourites
112 (who?)
Comments
43
Downloads
3
×